עומר אדם, אחד הזמרים הפופולריים בישראל, נבחר לככב בקמפיין החדש של בנק לאומי. למרות שלא נחשף הסכום המדויק שקיבל אדם עבור הקמפיין, ההערכות מדברות על סכום מכובד מאוד, במיוחד לאור חוזים קודמים של פרזנטורים אחרים כמו רותם סלע בבנק דיסקונט.
הקמפיין החדש של בנק לאומי, שבו מככב עומר אדם לצד הפרזנטור הראשי של הבנק, גל תורן, רץ על המסכים החל מהשבוע שעבר. על פי ההערכות, השכר שקיבל אדם הוא משמעותי, בהתחשב בחוזים דומים בשוק. למשל, רותם סלע, הפרזנטורית של בנק דיסקונט, חתמה על חוזה של 2.5 מיליון שקלים לשנה.
על פי גיל משעלי, הזמר יתרום חלק משכרו מהקמפיין ללוחמי צה"ל. זו אינה הפעם הראשונה שעומר אדם תורם לחיילים. כבר בתחילת המלחמה, הוא יזם את פרויקט "מונית לכל חייל", שדאג לכך שאלפי חיילים יוכלו להגיע לאפטרים במוניות ספיישל. בנוסף, אדם פתח חמ"ל גדול שסיפק ציוד רב לכל המפונים והנפגעים.
עומר אדם ממשיך להפתיע ולשמח לא רק עם המוזיקה שלו אלא גם עם מעשי הנתינה שלו. בחירתו כפרזנטור של בנק לאומי מוכיחה את מעמדו הבכיר בעולם הפרסום, ותרומתו ללוחמי צה"ל מראה את מחויבותו החברתית והאנושית. זהו צעד נוסף שמחזק את מעמדו כאחד האמנים האהובים והמשפיעים בישראל.