אחרי שהנעליים שנחשבו "מכוערות" הוכיחו שהם שוב בטרנד, ובזכות הגידול במכירות, החנויות של מותג קרוקס יפתחו מחדש בישראל. החנות הראשונה תיפתח בקניון החדש שיוקם באילת, והשנייה בדיזנגוף סנטר.
הסיפור המרתק של קרוקס: מאז פתיחת הסניף הראשון בידי חברת הייבוא תמוז, שבבעלות עמוס הורוביץ, המותג תפס תאוצה בארץ, התרחב והתפשט בין סגנונות שונים, עד שספג ירידה באורך השנים. עכשיו המותג חוזר להתפשט ולהצליח.
בשיאם, קרוקס הופצה ב-60 חנויות בארץ. כאשר המיתוג נפל, המותג הופך לקרוקס אנד מור, משום שהיבואנית משווקת מותגים נוספים כמו בלנדסטון, קנאקן, שול ודזיגואל, ויוצרת מותגים פרטיים כמו סבנטי ניין. ב-2016, היא החליפה את שם הרשת ל-weshoes.

בזמן משבר הקורונה, קרוקס הציגו עלייה של 4% במכירות ברבעון הראשון של 2021, כשהם מובילים בתחום נעלי הנוחות. קרוקס הפכו שוב ללהיט בעקבות התמיכה של דור ה-VSCO, שחיברו אותו לסטייל האופנתי שלהם, ובעקבות שיתופי הפעולה המרשימים עם מותגים פופולריים כמו באלנסיאגה, מקדונלדס, בוב ספוג וברבי.