אם יש מי שחשב שהנצחון בבית “האח הגדול” היה השיא בקריירה של טליה עובדיה, כדאי שיחשוב שוב. כוכבת הריאלטי לשעבר, שכבר מזמן לא סתם עוד יוצאת ריאלטי אלא אשת עסקים לגיטימית, השיקה אתמול את מותג השיער החדש שלה, “קרינייר”, בפופ-אפ נוצץ במיוחד בקניון עזריאלי בתל אביב.
החנות הזמנית, שנפתחה בקומה הראשונה, תשרת את המעריצים עד ה-22 בנובמבר, וטאליה לא הגיעה לבד – בן הזוג שחף רז היה לצדה לכל אורך האירוע, תומך כמו תמיד.

עובדיה, שחשפה באחרונה שינויים משמעותיים בקריירה ובחיים האישיים, שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה על השאיפות והערכים שמאחורי המותג. לדבריה, כל ההצלחה של “קרינייר” נשענת על שילוב של תפילות, מאמץ וסיכון – “מבחינתי הכל מהקדוש ברוך הוא והכל שלו. אני כמובן עושה את ההשתדלות שלי, יוצאת מאזור הנוחות, עובדת קשה ולוקחת סיכונים, והוא מלווה אותי בהכל,” היא מספרת בכנות לקהל העוקבים שלה.
טליה לא מתביישת להודות שלא הכל ורוד בעולם העסקים. “להגיד שקל? ממש ממש לא,” היא משתפת. “ההצלחה דורשת גם מאמץ וגם ויתורים, אבל הסיפוק שווה הכל.” למרות הקשיים, היא אומרת שההחלטה לתרום מעשר מהרווחים של המותג היא אחת ההחלטות שהיא הכי גאה בהן, גם אם הזהירו אותה שזה “כמעט בלתי אפשרי בישראל.”
לדבריה, התרומה היא שמביאה את הברכה לעסק – “ברוך השם, זה מה שהביא את הברכה וגרם לזה לעבוד הרבה הרבה יותר משציפיתי.”