מוכנים לראות את הדר שירי בכל פינה? כוכבת “האח הגדול” ואושיית הרשת בת ה-25 קוטפת קמפיין בינלאומי ראשון – והיא כבר לגמרי במועדון הגדולות. לאחרונה הכריז מותג האיפור הבינלאומי “רבלון” על בחירתה של שירי כפנים של המותג בישראל, ומדובר באותו תפקיד נחשק שזכתה לו בעבר גל גדות, הישראלית שמככבת בהוליווד בלי הפסקה.
ההשקעה בקמפיין המנצנץ שווה הרבה – מעל מיליון שקלים, והכול כדי להביא את הדר לקדמת הבמה בתחום האיפור בארץ. ובינינו, ברור שכולנו מתים לראות את הקמפיין הראשון הזה על מסכים ופרסומות.
שירי נכנסת לנעליים גדולות עם השם הבינלאומי הזה – “רבלון” הוא מותג שעמדו מאחוריו הפנים של כוכבות הוליוודיות מהגדולות בעולם כמו סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, אמה סטון, וכמובן גל גדות, שהובילה בעבר את הקמפיין כאן בישראל.