בתעשיית העסקים, המעברים הם לעיתים מרכזיים כפי שהם נתפסים כסימן לגדילה ולפתח חדש. אך כאשר מדובר ביניב בלילי, מעבר זה לא היה רק מעבר פיזי או מעבר מקצועי, אלא גם מעבר רוחני. עם תקופה נכבדה של 17 שנים כמנהל בחברת אוטובוסים. אחרי שנים שבהן הוא רכב על גלגלי המערכת, החליט שזה הזמן לקחת את גורלו לידיים ולפתוח עסק בתחום ההסעות ועל הדרך - גם לכבוש את הטיקטוק.
יומן חייו של יניב בלילי מצייר תמונה מרשימה של נאמנות מקצועית והקניית יכולת. במשך כ-17 שנים, הוא שימש כמנהל בחברת אוטובוסים מובילה, אחראי על תיאום, לוגיסטיקה, ועוד. בתקופה זו, רכש בלילי כישורים וידע בניהול של צוותים רחבים ותכנון אופטימלי של מסלולים. כל זה הצטבר בו ככלי מקצועי שעשוי לשפוך מים על כל פרויקט אחר. ובכל זאת, גם כשהדרך מיושרת, יש פנים בנפש שמחפשות את האתגר הבא. לא רק האתגר המקצועי, אלא גם האישי.
העסק החדש: צ'אפו טורס והשם שאחריו
יניב בלילי מצייר כעת את צורתו החדשה במסגרת צ'אפו טורס, חברת ההסעות שהוא פתח יחד עם אישתו. השם, צ'אפו, קרוי על שם הכלב האהוב של המשפחה. על פי בלילי, "כל מי שעולה לי לרכב, יחזור ויביא עוד אנשים." החזון הוא להפוך את צ'אפו טורס לשם מוכר בתחום ההסעות הפרטיות, בו הפרט חשוב כמו הקהל. וכשמדובר בנהיגה, זו לא רק דרך להגיע מנקודה א' לנקודה ב', אלא חוויה שבהן הנוסע והנהג משתפים פעולה ביצירת זיכרון וחוויה.
בנוסף, יניב מטפח חשבון טיקטוק עם חוויות מחיי היום יום ומהנוסעים, סרטונים מצחיקים שמראים את כמות השירותיות שבו וכמה הוא אוהב את המקצוע ( מתי אנחנו מגיעים לסיבוב? מחכים... )
המעבר מתחבורה ציבורית לשירות פרטי ואישי
כאשר הוא פתח את צ'אפו טורס, החליט שהוא רוצה לשנות את הגישה הקיימת בתחום ההסעות. במקום שירות שהוא כמעט אנונימי, בו הנהג והנוסעים אינם יותר מפרצופים במרחק, הוא רצה להציע חוויה. ולא רק חוויה רגילה, אלא אחת שבה כל נוסע ירגיש כי הוא נתפס כאינדיבידואל ולא כרק עוד לקוח נוסף. העקרון הזה הביא אותו לעידן חדש של שירות, בו כל פרט נחשב וכל רכיב נערך על מנת ליצור חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. יניב מוסיף ואומר: ״קודם כל לפני שסוגרים עם לקוח מדברים איתו, שולחים לו את הקטלוג של הרכב, מי הנהג שלו, שולחים לו תזכורת יום לפני, אין מצב שאנחנו לא מגיעים, דואגים לדייק מעולה. אנחנו דואגים לאנשים למוזיקה, אוכל, שתייה, שירות VIP. ״
אדם לאדם: המתודולוגיה של יניב בעבודה עם לקוחות
עבודת השטח חשופה לכל סוגי האתגרים: לקוחות קשים, דרישות לא צפויות, וגם רגעים שבהם נדרשת יכולת קליטה מהירה ופתרון בעיות. המתודולוגיה של יניב בהתמודדות עם לקוחות מבוססת על גישה של 'אדם לאדם'. לא משנה איזו דרגה חברתית, כמה כסף יש בבנק או איזה רכב יש בחנייה - ברגע שהנוסע נכנס לרכב, הוא נתפס כאדם. וכאדם, הוא זכאי לכבוד, להתייחסות ולשירות מעולה. הגישה הזו מאפשרת ליניב לייצר קשר אישי עם הלקוח, ובכך להפוך את השירות לחוויה משולבת של אמון ואיכות.
בגלל השירות האדיב והיחס האישי והמקצועי שלא מסתכל על העסק כמקור פרנסה בלבד, אלה באמת רוצה לרצות אנשים, חלק משמעותי מלקוחותיו חוזרים להשתמש בשירותים שלו פעמים נוספות.
הפרטים הקטנים שמשנים הכל: שירות מעבר לנהיגה
אחת העקרונות הבסיסיים של צ'אפו טורס היא התייחסות רצינית לפרטים הקטנים. יניב בלילי מבין שהנסיעה היא רק חלק מהחוויה, ולכן הוא משקיע בכל היבט נוסף שיכול להשפיע על רמת השביעות רצון של הלקוח. מערכת סטריאו מתקדמת, מושבים מפנקים, אפשרות לבחור את המוזיקה, ואפילו חטיפים ומשקאות. כל פרט נכון וממוקד מגדיר מחדש את השירות ומעניק לו ערך מוסף שמעבר לפשוט "להגיע מנקודה א' לנקודה ב'".
נשים רק רוצות להיות נערכות: התמקדות בלווי נשים כחלק מהעסק
יניב גם הבין שהשוק הזה מציע אתגרים וצרכים ייחודיים, במיוחד כשמדובר בנשים הנוסעות לבד (בין אם מדובר בנשים חרדיות או נשים שרוצות ליווי נשי, שם אישתו נכנסת לפעולה).
צ'אפו טורס: לא רק הסעות, אלא חוויה ומענק האנושי
כשמחשיבים את כל הרכיבים הללו, נראה שצ'אפו טורס אינה רק חברת הסעות רגילה. היא מציעה חוויה המשלבת נוחות, בטחון, ואף חדשנות. יניב בלילי, מייסד החברה, לא רק שינה את עצמו מאחרי 17 שנים של ניהול חברה אחרת, אלא הוא גם משנה את כל השוק מסביבו. הוא מעניק משמעות חדשה למילה "שירות", והוא עושה זאת תוך כדי שמירה על ערכים של כבוד ואמון. וכשכל פסולה, כל חידוש, וכל רעיון מתוחזקים באידיאולוגיה של "אדם לאדם", אין ספק שצ'אפו טורס היא לא רק עסק, אלא גם מענק האנושי בעל השפעה חיובית ורחוקת הישגים.
בעקבות כל זאת, הסלוגן של העסק באמת מתחבר למהוות שהעסק יוצר:
"אתה תגיד לאן, צ'אפו כבר מוכן."
טלפון ליצירת קשר: 0545626878
כרטיס ביקור דיגיטלי של צ'אפו טורס
עמוד הטיקטוק של יניב בלילי - צ'אפו טורס (מומלץ!!! כוכב עולה)
הכתבה בוצעה על ידי:
2 תגובות
חברה מצויינת! שרות מיוחד והנהג בכלל סוף הדרך .
ממליץ בחום
חברה מצויינת שנותנת שירותים גם לאורחים מחול
תמיד עם חיוך ושירות אדיב